donderdag 23 maart 2017

Time to learn.

In 2016 heb ik een aantal trainingen gevolgd. Een van die trainingen had ik gewonnen met een deel-en-like actie op facebook. Nooit gedacht dat ik met zoiets wat zou winnen. Maar een opleidingscheque van € 2500,- is wel een hele mooie prijs!! Ik heb de cheque ingezet voor een 3-daagse training NLP voor de secretaresse. Deze training heeft mij samen met de training gericht op de "7 habits of Covey" behoorlijk aan het denken gezet.

Voor 2017 had ik een stukje ontwikkeling op persoonlijk vlak op mijn lijstje gezet. Hoe ik dat vorm zou geven, daar had ik tot voor kort nog niet echt een idee van. Maar afgelopen week heb ik de knoop doorgehakt. Geen naaicursus, geen andere hobbycursus maar een cursus Budgetcoach. Door een aantal dingen kwam dit op mijn pad. En dan moet je soms gewoon een stap zetten. Het is een thuissstudie dus ik hoop dat ik die discipline heb om het vol te houden. De eerste 3 lessen heb ik al gedaan, het eerste huiswerk is ingeleverd en het eerste cijfer is ook al weer terug. En ik ben na 3 lessen nog steeds enthousiast. Dus het moet wel goed gaan komen met deze cursus.

En wat wil ik er dan mee gaan doen? Tja, dat is nog even iets waar ik over na wil denken. Uiteraard wil ik mensen er mee kunnen helpen. Maar ga ik dat dan vrijwillig doen of niet? Hoe ga ik dat dan aanpakken? Ach, komt tijd, komt raad. En soms komt er gewoon wat op je pad. Dus ik kan me daar nu nog niet zo druk over maken. Eerst het examen maar eens halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten